Wednesday 18 April 2012

Assalamuilakum..
Pulau pinang aku datang!!!hehe..memandangkan aku dan kakak aku cuti semester ni,so kami berdua pun bercadanglah nak ikut abah kerja dekat sana.Tengok je la macam mana perjalanan kami ke sana,dari Klang ke Pulau pinang 4 jam sebab abah drive kereta slow hari pun hujan,sepanjang perjalanan tu memang menakutkan.Nak tau knp?sbbnya banyak giler kereta accident,3 buah kot..haaiissshh,kitaorg pn nyaris2 accident dgn bas,tahulah bas tu besar tp xkan smpai tak nampak kereta lain kn,makan lorong org lain plak.Tapah sebagai kawasan rehat yang dipilh untuk berhenti solat kejap,minum2 then mulakan perjalanan balik.Memang best pergi sini tp susah nak pergi mana2 abah kan kerja dan nasib baik la megamall n pacific sebelah hotel je kalau tak memerap je la kat sini,murah2 harga dia..Mai la dtg sni,hehe..So kpd kwn2 tu sorry x beli apa2 pn tok korg smua sbb aku mmg x jln2 pn kt sini..Yang bestnya time breakfast,walaupun terpaaksa bangun pagi sbb dia cuma sampai pukul 10 pagi tapi aku sanggup..nak tahu tak breakfast aku brp pinggan?3 pinggan tahu x!!hehe..byk mknan tu,da tuh dia dah charge sekali dgn bilik tak kisahlah ambik brp banyak kn,so aku ambik je la.

dalam kereta,nampak x hujan lebat..

along..hehe

hohohoho

first round..hehe
yummmy..

aku dgn along..peace

sedap tak?heheheh..makan salad setiap kali breakfast mmg baguslah sistem dalaman aku nie..

nk ke?soooorrryyy..tgk je la ehh

Selamat tinggal pulau pinang,nnt saya datang lagi yeee..hahaha,tak puaas lagi duduk kt sini..

No comments:

Post a Comment