Thursday 28 June 2012

kehilangan

Assalamuailakum wbt..
hehe :} library ni sesaknya biasa la bdk degree kn tgh final..Nak story benda sediy ni so muka aku pn
 :( ambik mood kejap..hurm,Isnin lepas ama dah pergi meninggalkan kami berempat,aku,dira,yana and sukma..so sad tp berjuangan kami di bumi kenyalang ni tetap diteruskan cuma ama beralih kepada bidang yang lain dari quantitive survey ke nurse.Betul la kata orang setiap pertemuan ada perpisahan,bye Ama,we have been through all togerther,everywhere together and now she goneeeee..apa bole buat kn,sunyi la lepas ni dee,hehe..bkn je hilang kwn tp jugak driver lps ni siapa la nk drive trpaksa la aku sebab dah aku sorang je ada lesen yg kereta..nasib aku la,bkn x nak bawak tp takut klo2 something happen kt tgh2 road tu,how?haha..fobia acctually sbb before masuk dlu ada kwn accident sampai ken bayar bpe ratus ntah tuan pnya kereta tu minta,haiisshh..but promise aku drive betul ambik auto je la kn,senang..
goodbye Nur amalina syaznii,we gonna miss you beb

berlima then tinggallah berempat.

No comments:

Post a Comment