Sunday 30 December 2012

Ikan talapia VS aku

Assalamuailakum..
Entry kali ni agak mencabar untuk aku,aku tahu paksu sengaja nak test aku,tau tak dia bagi ikan talapia suruh aku masak,time tu aku dah "OMG"haha,kelam kabut lah jawabnya,mana taknya aku tak pernah masak ikan besar2 ni lepas tu boleh plak paksu suruh buat sweet sour*okay pengsan kejap
Dah tu,nak sedapkan hati tak pelah nanti tak tau call ibu,agaknya paksu terdengar terus dia cakap "TAK BOLEH CALL IBU"aku??alamak,berbekalkan apa yang aku tolong sikit2 ibu kat dapur tu je la yang mampu aku pakai,yana dan dira dah ambik part masing2 kemas rumah,tinggallah aku dan sukma tukang memasak,apa lagi tengoklah ni:

sukma,assistant aku yang terrbaik lah,hehe

ni lah ikan talapia tu,besar kan?tau tak susah gila nak siang dia,dekat sejam jgak lah nak siang sebab tak da peralatan dan mybe sebab tak de pengalaman

siap,Ikan talapia masak sweet sour,sayur kacang panjang grg,sambal kicap dengan sambal belacan yang tu sukma punya kacang panjang direbus,hehe

lagi separuh hantar dekat paksu,hhee..*takut dikomen*

Alhamdulilah,maksu cakap paksu kata sedap..hehe,gembira...kalau lah ada ***** mesti dia bangga gilakan..hehe

No comments:

Post a Comment