Tuesday 29 January 2013

kenapa aku?


Helooo!!!
Siapa cakap jadi mahasiswi nie senang?siapa cakap ha?memang betul kita cuma belajar tapi belajar sampai pecah kepala otak..kenapa dapat macam tu,kenapa dapat macam ni?lagi lagi kalau dapat lecturer yang syok sendiri,dia ajar dia sendiri yang faham,bagi pelajar yang tak se "genius"ni kena lah study sendiri fahamkan satu satu,yang aku pelik walaupun lecturer tu ajar aku tak faham,ada juga student lain skor highest mark,macam mana lah dia belajar??bila test orang yang sama je yang highest mark,*bengang..kadang aku terfikir kenapa lah aku nie bodoh sangat?rasa nak nangis pun ada,malu pun ada.Lagi lagi bila test semua nak dekat2,mana nak belajar ni belajar tu lagi,rasa macam nak berhenti semua nie tawakal je tapi bila fikirkan ibu abah terus tak jadi..penat yang amat,tidur lambat minum nescafe,study sampai tengah malam esok pening kepala itu je lah ulang alik dia.

Study sampai tengah malam pun tak dapat jugak jawab soalan tu,tak dapat jugak 100%...nie lah ujian untuk aku,aku akan usaha lagi untuk kalahkan orang yang asyik highest tu,mana boleh tahan asyik dorang je highest aku nie?kenapa aku tak boleh?nanti aku usahakan lagi usaha aku jadi 200%.


p/s:lagi 9 hari balik rumah,yyyeeeeahhh!

No comments:

Post a Comment