Tuesday 4 June 2013

lagi beberapa hari


Buat blog ni pun sebab kawan2 yang suruh,rasa macam nak bubarkan je blog ni tengoklah macam mana.
Cuti semester pun hampir melabuhkan tirainya,tak bestnya..dah semester 5 semestinya tak boleh main2.Harap dipermudahkanlah segalanya.Lagi beberapa hari lagi nak balik uitm,bbye semenanjung gonna fly away to somewhere.Cuti semester ni amat bermakna bagi aku well aku dh falling in love dengan seseorang insyaallah seorang yang baik,aku harap aku boleh jumpa dia lagi borak2..muka kitorang sama,hehe..malangnya x sempat nak berkenalan..argh satu pertemuan yang aku takkan lupakan..Ya Allah jadikanlah dia jodohku.

Gambar berkayak,bukan senang tau nak kayak ni memmerlukan kekuatan tangan dan kena pandai kawal kalau tak tak sampai2 la tempat yang dituju,tapi memang best.


No comments:

Post a Comment