Saturday 19 September 2015

Hati yang telah kau lukai

Hati,
dulu penuh dengan cinta
Kini....
Kosong

Aku pejam mata
Cuba mengimbau kisah cinta kita dulu
Menyelami rasa cinta yang dulu pernah ada sedikit demi sedikit hilang melayang

mungkin bagi kau begitu mudah untuk melupakan,meluahkan seperti barang yang dulu kau suka kini tidak lagi dimatakau

kadang aku duduk sendirian memikir dimana silap aku lakukan
bagi tahu aku kenapa!kenapa sayang
setelah seluruh hati begitu menyayangi kau
kau pergi begitu saja

Kau tahu,sedikit hati aku tak pernah marah kau
keputusan yang kau ambil aku terima
kerna aku tak mampu memaksa kau menerima aku

aku nak kau tahu walau apa yang terjadi
buat aku kau meninggalkan satu pengajaran yang besar dalam hidup ini

Terima kasih sayang untuk rasa sakit,cinta, rindu ini.



No comments:

Post a Comment